i-4-1

پرداخت در محل

i-2-1

تضمین بهترین قیمت

i-3-1

ضمانت اصالت کالا

i-1-1

تحویل اکسپرس

برای استعلام و بررسی صحت گارانتی محصولات با گارانتی شرکت ستاره فناوری آسمان کد پانزده رقمی IMEI (سیم کارت شماره یک) در کادر مربوط را وارد نمایید.

کد IMEI بر روی کارت گارانتی ستاره فناوری آسمان و جعبه گوشی درج شده است. همچنین با شماره گیری #06#* در گوشی، می توانید شماره IMEI را مشاهده کنید

بررسی اصالت کالا

فعالسازی

1. ابتدا با سیم کارت خود کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

2. با ارسال عدد ۲، گزینه فعالسازی را انتخاب کنید.

3. شناسه (IMEI) دستگاه را وارد و ارسال کنید. (15 رقم بدون خط فاصله ، ممیز و …)

4. شماره سیم کارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیم کارت را دارید، وارد کنید.

5. کد فعالسازی را وارد کنید . (عدد 6 رقمی درج شده روی کارت یا لیبل گارانتی)

6. پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیم کارت وارد شده نمایش داده شده است.

درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است ، عدد ۱ را وارد نمایید.

7. در انتها پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیم کارت ارائه شده است.

این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

شرایط ابطال گارانتی

نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد.
گارانتی شامل مواردی از قبیل : آبخوردگی /شکستگی و آسیب صفحه نمایش /ضربه /خرابی های ناشی از نوسانات الکتریکی و سایر موارد مربوط به استفاده ناصحیح مشتریان نمیگردد.
گارانتی: کلیه دستگاه های تلفن همراه تعویض شده، مجددا مشمول 18 ماه گارانتی خواهد شد.

هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است.
اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت ستاره فناوری آسمان.
توجه: تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی.

مشکلات ناشی از خدمات رسان ه­ای شرکت ­های متفرقه و یا مشکلات ناشی از دانلود آن­ها و خرابی­ های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار که توسط شرکت های سازنده تایید نشده باشد.

روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی.

انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی می ­باشد. شایان ذکر است، مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه همتا (هر کدام که دیرتر انجام شده باشد) به مدت 18 ماه می ­باشد

لطفا با جواب به بخش نظر سنجی ما را در ارتقا کیفیت خدمت خود یاری فرمایید.

میزان رضایت شما از خدمات گارانتی شرکت ما

View Results

Loading ... Loading ...

میزان رضایت شما از نحوه خدمات پس از فروش ما

View Results

Loading ... Loading ...

میزان رضایت شما از پاسخگویی و پیگیری همکاران ما

View Results

Loading ... Loading ...

میزان رضایت شما از نحوه برخورد و رفتار همکاران ما

View Results

Loading ... Loading ...

میزان رضایت شما از خدمات فروش محصولات ما

View Results

Loading ... Loading ...

میزان رضایت شما از نحوه پذیرش و برآورد هزینه احتمالی

View Results

Loading ... Loading ...

میزان رضایت شما از برآورد مدت زمان لازم برای رفع مشکل

View Results

Loading ... Loading ...

میزان رضایت شما از فعالیت و عملکرد کلی شرکت ما

View Results

Loading ... Loading ...